PERFUME SET MINITURE DIOR 5 IN 1 RM40




PERFUME SET MINITURE DIOR 5 IN 1

(ada 5 perfume dior dalam 1 box
wangian tahan lama 6 jam-7jam
1 botol miniture 5 ml
Gred 5A 
Like Original 95%
1 kotak ada 5 botol dengan bau yang berbeza


JENIS BAUAN DI DALAM SET INI
1. Dior Addict

bau Bunga & Fruity dia sangat Warm / Hangat…Bau Dior Addict memang Best sangat-sangat….sesuai bila kuar secara Casual with Family…Dior Addict To Life dicipta oleh Francois Demachy, the in-house perfumer of Dior.

2. Dior Hypnotic Posion
Wangi tau Bau Hypnotic Poison Eau Sensuelle nih… Dia bau Oriental Floral Fragrance. Dia bau Vanilla yang Sweet sangat….Hypnotic Poison Eau Sensuelle dicipta oleh Francois Demachy.

 3. Dior Dolte Vita

Bau yang Sangat Warm … Bau Floral yang akan menyegarkan… Masa yang sesuai adalah pada Siang Hari coz akan Segarkan… Dior Dolce Vita ini dicipta oleh Pierre Bourdon dan Maurice Roger .

4. Miss Dior

Bau yang Sangat Feminine & Sensuous. Miss Dior dinamakan semula (2011) versi baru / Miss Dior Cherie.. Masa yang Paling BEST pakai adalah di Waktu Petang.. So memang akan Rasa FRESH aje…Miss Dior telah dicipta oleh Francois Demachy.

5. Dior J’adore 
Dior J’adore bau bunga yang sangat Segar. Dia ada bau Bunga Melati lagi. Pada yang suka bau yang agak Strong / Kuat, Serta Pada yan\g Suka bau bunga memang Sangat Sesuai tau. Dior J’adore dicipta oleh Calice Becker .