GC TEA (GLUCOS CUT) RM115


Mencari satu produk yang dpt membantu anda langsing secara semulajadi?? 
Mencari satu produk yang dapat menurunkan kadar gula dalam darah secara semulajadi?? Nak sihat?? Mencari yang murah dan selamat?? 
Kini dengan adanya GC TEA (GLUCOS CUT) kehidupan anda akan lebih bernilai!!
GC TEA (GLUCOS CUT) TIADA bahan kimia, pewarna, perasa dan pengawet 100% semulajadi. Amalkannya dan anda pasti kekal sihat dan langsing!!



OFFER SEKOTAK RM115

UNTUK TRIAL PUN ADA



KANDUNGAN TERBAIK DALAM GC TEA (GLUCOS CUT)

✔ Teh Hijau
✔ Gymeama Sylvestre
✔ Daun Peppermint
✔ Daun Mulberry
✔ Rooibos
✔ Daun Stevia


KELEBIHAN TEH HIJAU

Mengurangkan Berat Badan
✔ Teh Hijau meningkatkan metabolisma badan. Apabila metabolisma badan meningkat, badan lebih cepat 'memproses' lemak yang tersimpan dalam badan dengan lebih kerap. Polifenol yang terdapat dalam teh hijau berfungsi untuk meningkatkan oksidasi/pemprosesan lemak dan meningkatkan kadar pertukaran makanan kepada kalori.  

Pesakit Diabetes
✔ Teh Hijau membantu mengawal kadar glukosa dan seterusnya mengelakkan peningkatan gula dalam darah selepas makan. Ia sekaligus mengelakkan peningkatan insulin yang mendadak dalam darah serta mengelakkan penyimpanan lemak. 

Pesakit Jantung
✔ Para saintis percaya Teh Hijau bermanfaat kepada saluran dan injap darah, saluran darah menjadi lebih stabil dan tenang untuk perubahan tekanan darah yang berubah secara tiba-tiba. Dengan ini, ia akanmengurangkan kes saluran darah tersumbat yang menyebabkan sakit jantung. 

Risiko Barah Esofagus
✔ Teh Hijau dipercayai mengurangkan risiko Barah Esofagus, ia juga dipercayai membunuh sel barah tanpa merosakkan sel-sel sihat yang berdekatan dengannya. 

Kolestrol
✔ Teh Hijau mengurangkan paras kolestrol jahat dalam badan dan meningkatkan nisbah kolestrol baik berbanding kolestrol jahat dalam badan. 

Alzheimer dan Parkinson
✔ Teh Hijau dipercayai boleh mengurangkan risiko kesihatan oleh penyakit Alzheimer dan Parkinson. Kajian terhadap seekor tikus menunjukkan teh hijau melindungi sel otak dari rosak dan memperbaiki sel otak yang rosak.

Reputan pada Gigi Satu
✔ Kajian menunjukkan sejenis bahan kimia antioksida "catechin" dalam teh boleh membunuh bakteria dan virus yang menyebabkan jangkitan pada tekak, karies gigi dan masalah gigi yang lain.  

Tekanan Darah
✔ Pengambilan Teh Hijau yang kerap boleh mengurangkan risiko tekanan darah tinggi. 

Tekanan Perasaan
✔ Theanine adalah sejenis asid amino yang terdapat dalam teh. Asid amino ini bertindak untuk memberikan perasaan tenang kepada peminum teh. 

Antibakteria
✔ 'Catechin' dalam teh adalah sejenis antibakteria yang kuat yang dapat menyembuhkan pelbagai penyakit dari jenis influenza hingga barah. Kajian terhadap Teh Hijau menunjukkan ia mampu mengelakkan dari penularan penyakit berjangkit. 

Penjagaan Kulit
✔ Teh Hijau mampu mengurangkan kedutan dan tanda-tanda penuaan, kerana ia ada ciri-ciriantioksidan dan antiradang. Kajian terhadap manusia dan haiwan menunjukkan teh hijau mampu mengelakkan dari kerosakan dari panahan cahaya matahari.

KELEBIHAN GC TEA (GLUCOS CUT)

✔ Mengelakkan pengambilan gula secara berlebihan
✔ Mengurangkan risiko kepada diabetes
✔ Mengawal tahap glucosa di dalam darah
✔ Mengawal berat badan
✔ Meningkatkan metabolisme tubuh badan (cepat membakar lemak dan kalori)
✔ Mengurangkan risiko kepada penyakit kronik


SIAPAKAH YANG PERLU MENGAMBIL GC TEA (GLUCOS CUT)

✔ Penghidap Diabetis
✔ Mereka yang ingin menurunkan berat badan/berdiet
✔ Mereka yang ingin kekal sihat dan langsing

CARA PENGAMBILAN GC TEA (GLUCOS CUT)

✔ Amalkan glucos cut 3 kali sehari
✔ Gantikan minuman semasa anda makan kepada persediaan GC Tea (Glucos Cut)
✔ 1 uncang boleh direndam kedalam 1 gelas cawan sebanyak 3 kali

** Untuk penghidap diabetes sila monitor kadar gula anda





TESTIMONI