AURAWHITE Chocolate







HARGA BIASA: RM145 SEM/RM155 SS
BEST PRICE : RM100.oo sahaja


Tahukah anda coklat sangat baik untuk kecantikan anda  kerana coklat bersifat anti-oksidan yang mampu melindungi kulit daripada kesan kerosakan berpunca daripada pendedahan kepada matahari atau elemen persekitaran yang lain.

Ada mitos kononnya ia membuatkan kulit lebih mudah berjerawat, Namun coklat sebaliknya dikelaskan sebagai makanan yang sihat kerana kandungan nilai anti-oksidan tinggi padanya.

Pemakanan berasaskan bahan daripada coklat juga mampu membantu menjaga kolagen dan melawan kerosakan akibat sinar matahari kerana ia kaya dengan zat baik iaitu flavanoid.


AURAWHITE Chocolate Indulgence 1 million mg concentrated


dengan bahan lain :

- Dark Chocolate

- Tilapia Collagen

- L-Glutathione

- Co Enzyme Q10

- Pearl Powder

- Hyaluronic Acid

- Multivitamin








AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :

Ia merupakan dark chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano.Apabila dibancuh ia tidak akan berketul membolehkan penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif.

Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.
Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan bagi membantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.

Saranan adalah untuk mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi dan AURAWHITE LEMON BERRY 900000MG pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat! Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang super LAZAT!

Sesuai untuk lelaki & wanita.




NAK TAHU KEISTIMEWAAN AURASHINE..

- Menggunakan Teknologi Nano dimana tekstur 1000x lebih halus dan memberikan
peyerapan yang sempurna

- Hasil gabungan Bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder dengan inovasi bahan tambahan antaranya hyaluronic Acid ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll dapat mengekalkan kecantikan & kesihatan sebagai booster tambahan selain pengambilan Aurawhite Collagen.

- Mengandungi 26 vitamin & mineral membantu mengaktifkan sel kulit, melembap,mencerah serta menganjalkan kulit & awet muda.

- Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta Pudina ekstrak untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.

- Sesuai untuk WANITA & LELAKI.